Subject: FW: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 09:08:06 +0300

From: Priit Sissas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 15, 2025 2:00 PM
To: Ksenia Haavistu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Harju3 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jane-Ly Tammekivi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus

Tere

Edastan infoks kirja infotahvlite osas seoses Kangru-Saku põhitrassi
lõiguga.

Kuna T-15 ääres jäävad 3 tahvlit ka praegu GRK ehitusalale, siis oleks
suurepärane kui sa annaksid oma kinnituse, et asukohad sobivad.

Ette tänades!

Lugupidamisega

Priit Sissas

projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 5343 6844

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Jane-Ly Tammekivi
Sent: Friday, May 9, 2025 3:41 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Cc: RB Kangru Saku <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Viljar Karuoja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus

Tere!

Soovime teavitada Transpordiametit Rail Baltica Saku–Kangru töölõigu
ehitusega seotud infotahvlite paigaldamisest. Infotahvlite eesmärk on
avalikkuse teavitamine projektist ning ehitustööde toimumiskohast. Palume
Teilt kinnitust toodud asukohtade sobivuse kohta.

Infotahvli kirjeldus:

*	Konstruktsioon: metallraam (8m kõrged)
*	Kinnituv PVC-bänner mõõtmetega 2,5 m (kõrgus) x 5 m (laius)
*	Paigaldus on ajutine ja kestab ehitusperioodi jooksul
*	Infotahvlid paigaldatakse ohutult ning kooskõlas ehitusobjekti
juurdepääsude ja nähtavusega

Palume kinnitada, kas kirjeldatud asukohad on sobivad või kas on vajalik
täiendav kooskõlastus/muudatus. Soovi korral edastame täpsemad
koordinaadid või teostame kohapealse täpsustuse.

Lugupidamisega,

Jane-Ly Tammekivi

Rajatiste objektijuht

—

INF Infra OÜ
+372 5684 6553
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Hoiatus: See e-kiri pärineb RBE välisest allikast. Olge manuste ja linkide
avamisel ettevaatlik!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.